Posted by : MARIVS IMPERATOR 17 Jan 2012


Asa cum am mentionat in precedentul articol, Bilantul anului 2011 pentru Arhitectura si Urbanism in Romania, revin cu unele completari pentru doua dintre articolele mele.



{ 5 comments... read them below or Comment }

  1. cam era si timpul sa mai aflam lucruri noi. marian, cluj.

    ReplyDelete
  2. Asa ma gandeam si eu. Va rog sa imi spuneti cum ati aflat despre blogul meu, neavand pana acum niciun material despre Cluj si zona adiacenta.

    ReplyDelete
  3. urmaresc blogul de aproape 2 luni dar nu am comentat niciodata ca nu am simtit ca am ceva de zis. l-am gasit in lista de recomandari la raiden

    ReplyDelete
  4. Updates-ul e bine venit. E echivalentul unei coafuri pubiene!

    ReplyDelete
  5. @Anonim

    Mda, ce sa zic. O exprimare foarte plastica, de a carei conotatie nu-s sigur. Daca este de bine, merci, iar daca este de rau, fiecare are dreptul sa isi exprime parerea critica.

    ReplyDelete

- Copyright © Arhitectura si urbanism in Romania -